strony

Click Me Click Me Click Me

piątek, 15 sierpnia 2014

Moje ulubione soundtracki filmowe.

Witajcie!

Z innej beczki. Postanowiłam podzielić się z moimi czytelnikami moimi ulubionymi utworami z filmów. Dlatego włącznie głośniki, może któryś utwór zachęci Was do obejrzenia całego filmu, chociaż prawdopodobnie większość będziecie znać.

1. Anioły i demony - 503


2. Gladiator - Now we are free


3. Nietykalni - Una Mattina


4. Requiem dla snu - Requiem for a dream


5. Słodki listopad - Only time


6. Titanic - Rose theme



7. Pearl Harbor - Tennessee


8. Incepcja - Time





Podzielcie się ze mną swoimi typami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu jesteś. Dodaj komentarz, będzie to dla mnie formą nagrody za moją pracę.
Wszelkie formy spamu oraz komentarze wulgarne bądź obrażające mnie będą usuwane.