strony

Click Me Click Me Click Me

niedziela, 12 października 2014

Liebster Blog Award

Moja pierwsza nominacja na tym blogu do zabawy Liebster Blog Award. Myślę, że większości jest ona znana i nie ma potrzeby jej przedstawiania. Nominację otrzymałam dość dawno, ale na skutek nawału obowiązków nie miałam ani chwili czasu, żeby usiąść i móc odpowiedzieć na otrzymane pytania. A więc, Agnieszka, doczekałaś się!



Jak często odwiedzasz swojego bloga?
Nie ukrywajmy ostatnio tyle co nic. Planuję nadrobić zaległości, ale nic nie obiecuję - klasa maturalna, pisanie notek zajmuje trochę czasu, a niestety nie mam go za wiele.

O czym najbardziej lubisz pisać na swoim blogu?

Wiadomo, o kosmetykach. 

Bluza, sweter czy marynarka?
Na codzień z reguły decyduję się na sweter lub bluzę, ze względu na wygodę i ciepło, jakie one dostarczają. Jednak najlepiej czuję się w marynarce, nabieram pewności siebie, czuję się elegancko i dorośle.
Możesz zabrać na bezludną wyspę jeden kosmetyk, będzie to ...
... antyperspirant.

Nagrywasz vlogi? Dlaczego tak/nie?
Nie. Nie mam nic mądrego do powiedzenia, nie chciałabym prowadzić kolejnego kanału o niczym (typu "Co noszę w swojej torebce"...).
Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
Boże Narodzenie.

Kraj, który chcę odwiedzić, to ...
USA.

Małe sklepiki czy duże galerie?
Lumpeksy :)

Gotowanie czy pieczenie?
Gotowanie. 

Więcej czasu zajmuje Ci makijaż czy ułożenie fryzury?
Makijaż. Włosy z reguły po prostu rozczesuję i związuję lub zostawiam rozpuszczone. Makijaż to już o wiele bardziej skomplikowana operacja.

Czy dopadło Cię włosomaniactwo?
Dopadło. I bardzo się z tego cieszę, ponieważ widzę efekty. 

Moje nominacje: 


Lista pytań dla Was:

1. Masz jakieś własne dziwactwo? Co to jest?
2. Twoja ulubiona piosenka to?
3. Wolisz duże imprezy w klubie czy małe domówki?
4. Za co jesteś z siebie dumna?
5. Spódniczki czy spodnie?
6. Czy to Twój pierwszy blog?
7. Jakie jest Twoje ulubione polskie miasto?
8. Czy gdybyś mogła cofnąć czas, zrobiłabyś to?
9. Czym jest dla Ciebie szczęście?
10. Co zjadłaś dzisiaj na śniadanie?

Zachęcam do zabawy!

3 komentarze:

Miło mi, że tu jesteś. Dodaj komentarz, będzie to dla mnie formą nagrody za moją pracę.
Wszelkie formy spamu oraz komentarze wulgarne bądź obrażające mnie będą usuwane.