strony

Click Me Click Me Click Me

czwartek, 17 lipca 2014

Nie musisz się starać tak mocno.

Planowałam zacząć jakąś recenzją - już z grubej rury bez zbędnych wstępów. Uznałam jednak, że warto jest jednak na początek opublikować coś co ostatnio zdobyło serca tysiąca kobiet. Mam tu na myśli piosenkę Colbie Caillat, która się ostatnio pojawiła z pięknym, głębokim teledyskiem. Nie będę się wdawać w zbędne szczegóły, najlepiej będzie jeśli same się z nią zapoznacie - warto.




"Nałóż makijaż
Pomaluj paznokcie
Zakręć włosy
Przebiegnij dodatkową milę
utrzymuj szczupłą sylwetkę
żeby Cię lubili, czy Cię lubią?

Bądź seksowna
Nie bądź nieśmiała
Zdejmij to
To jest to czego chcesz - należeć
żeby Cię lubili, czy Cię lubią?
Ale Czy Ty lubisz siebie samą?

Nie musisz się starać tak mocno
Nie musisz porzucać tego, kim jesteś
Jedyne co musisz zrobić to podnieść się
Nie musisz nic w sobie zmieniać
ani dopasowywać się do kogoś
Nie musisz się tak starać

Zrób zakupy w centrum handlowym
Wykorzystaj swoją kartę kredytową na maksa
Nie musisz wybierać
Kupuj wszystko
żeby Cię lubili, czy Cię lubią?
Zaczekaj chwilę
Dlaczego martwisz się tym, co inni o Tobie pomyślą?
Kiedy jesteś całkiem sama
Czy wtedy lubisz siebie?

Nie musisz się starać tak mocno
Nie musisz porzucać tego, kim jesteś
Jedyne co musisz zrobić to podnieść się
Nie musisz nic w sobie zmieniać
ani dopasowywać się do kogoś
Nie musisz się tak starać

Nie musisz się starać tak mocno
Nie musisz porzucać tego, kim jesteś
Jedyne co musisz zrobić to podnieść się
Nie musisz nic w sobie zmieniać
ani dopasowywać się do kogoś
Nie musisz się tak starać

Zmyj makijaż
Rozpuść włosy
Złap oddech
I spójrz na siebie w lustrze
Teraz: lubisz siebie?
Bo ja Cię lubię"


Chyba nie potrzeba tutaj zbędnych komentarzy?

Sama lubię się szykować, stroić. Ale czasami przyłapuję się na myśli czy będę się podobać innym. Zapominam, że najważniejszą rzeczą jest podobać się samej sobie i chyba czasem za bardzo się staram. Nie ukrywam - mnie ta piosenka ujęła. Bo jest inna - taka jakich teraz potrzeba. A jaka jest Wasza opinia?


1 komentarz:

Miło mi, że tu jesteś. Dodaj komentarz, będzie to dla mnie formą nagrody za moją pracę.
Wszelkie formy spamu oraz komentarze wulgarne bądź obrażające mnie będą usuwane.