strony

Click Me Click Me Click Me

środa, 16 lipca 2014

Pierwszy post - witajcie!

Zgodnie z zasadami kultury na samym początku witam serdecznie wszystkich, którzy tu się w jakiś sposób znaleźli. Jest mi bardzo miło, liczę, że zostaniecie na dłużej, ale oczywiście na siłę Was nie trzymam. Czujcie się jak u siebie w domu!

Blog ten będzie blogiem głównie kosmetycznym, chociaż jak znam siebie to wcisnę tu też trochę wątków o sobie. Ale postaram się nie zanudzać.

Założyłam tego bloga, ponieważ stwierdziłam, że skoro każdy może to czemu nie ja? Za każdym razem kiedy kupuję jakieś kosmetyki kieruję się opinią dziewczyn na wizażu i blogerek. Uznałam, że w sumie mogłabym wcisnąć także swoje 3 grosze.

Dlatego jeszcze raz - miło jest mi gościć Was w tym moim skrawku Internetu, teraz zabieram za wygląd tego bloga, żeby był całkowicie taki jaki mi się marzy. Na dzisiaj tyle, do przeczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu jesteś. Dodaj komentarz, będzie to dla mnie formą nagrody za moją pracę.
Wszelkie formy spamu oraz komentarze wulgarne bądź obrażające mnie będą usuwane.